script charset='utf-8' src='http://ajax.googleapis.com/ajax/libs/jquery/1.3.2/jquery.min.js' type='text/javascript'/>

* Jom Ke Sini ( Wajib Tekan ) *

* KORANG SMUA YG DAH DTG KAT BLOG AQ TU, JGN LUPA PLAK TKAN BAWAH NIE...WAJIB TAU TKAN UTK KEBAIKAN KORANG GAK :) *

Monday, 2 July 2012

3
Komen

Netbook 1 Malaysia

Views
 
Hai korang wat pe tu....
meh dkat sini skit nak dgar 1 cter x...
AQ DAPAT NETBOOK 1 MALAYSIA.....
 1 Malaysia Netbook - 01
bkan nak bermaksud nak bangga tp alhamdulillah nme aq tersenarai utk dpat netbook tu...
sorilah x dpat nak tunjuk surat dia sbb dah hntar pg td....
penyerahan netbook tu hari khamis nie kat dewan sklah aq....
dlm kls aq 12 org dpt netbook tu.....
hehe....
lpas nie x pyah laa bli laptop dah sbb dah ade netbook...
okey smpai sini jer....
komen2 lah yep...
thank u....



3 comments:

Cheese Cake said...

macam mane boleh dapat netbook satu malaysia ni ?

arifhazwan_97@yahoo.com said...

entahla....kerajaan nak bg kat sye....dah rezeki sye...hehe

ELFarahin said...

Let's JOIN this! and HELP me SPREAD it!! please... http://sujuelfarahin.blogspot.com/2012/10/mama-2012-segment-give-5-get-15.html

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...