script charset='utf-8' src='http://ajax.googleapis.com/ajax/libs/jquery/1.3.2/jquery.min.js' type='text/javascript'/>

* Jom Ke Sini ( Wajib Tekan ) *

* KORANG SMUA YG DAH DTG KAT BLOG AQ TU, JGN LUPA PLAK TKAN BAWAH NIE...WAJIB TAU TKAN UTK KEBAIKAN KORANG GAK :) *

Thursday 15 November 2012

2
Komen

Saya join GA 2012 Nurul Yui

Views
 
Hai korang...wat pe tu??
lau bosan meh lah sini join 1 GA gempak nie...
nak join tekan jer banner kat bwah nie....
  
sblum tu bce syarat2 kat bwah nie dlu.....
 
Syarat-syarat yang wajib dipatuhi :
1) Buat entry dengan tajuk " Saya join GA 2012 Nurul Yui "
2) Jangan lupa letakkan banner kat atas dan linkkan
dalam entry tersebut
3) Boleh gunakan blog personal atau blog join sana sini
4) Tinggalkan link entry tersebut pada komen entry ini
{ link blog sahaja TIDAK diterima }
5) Lengkapkan ayat ini dalam entry anda
Saya join GA 2012 Nurul Yui kerana ___________
{ perlu lebih dari 10 patah perkataan }
 
Saya join GA 2012 Nurul Yui kerana saya rase sgt berfaedah lau smua org join GA yg dibuat oleh blogger lain...Selain tu,,,sye juga nak topup yg mrupakan hadiah utamanye cuz topup sye dah nak hbes dah...x perlulah lpas nie nak bersusah pyah beli topup pkai duit mak bapa sye.. :)
sye hrap rmailah join GA Nurul Yui nie...
 
Hadiah- hadiahnya :
1) Topup/bankin melalui CIMB RM 30
2) 5 hadiah saguhati berupa barangan craft
dari Nurul Yui Collection
 
Tarikh tutupnye adalah :
23 November 2012 


LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...