script charset='utf-8' src='http://ajax.googleapis.com/ajax/libs/jquery/1.3.2/jquery.min.js' type='text/javascript'/>

* Jom Ke Sini ( Wajib Tekan ) *

* KORANG SMUA YG DAH DTG KAT BLOG AQ TU, JGN LUPA PLAK TKAN BAWAH NIE...WAJIB TAU TKAN UTK KEBAIKAN KORANG GAK :) *

Monday, 31 December 2012

1
Komen

SELAMAT TAHUN BARU 2013 ^_^

Views
 
Hai korang..tgh wat pe tu....okay sbnrnyer aq rse sgt sedeh cuz thun 2012 akan meninggalkan aq cuz byk kenangan pahit,manis,suka,duka yg tlah aq lalui spnjg thun 2012 tu....... aq ase thun 2012 lah yg paling bermakna utk aq sbgai seorg plajar fom 3 n juga merupakan PMR candidates n dpat 8A...ALHAMDULILLAH...syukur2 sgt2 ke hadrat ILAHI.. :)
aq ase aq xnak tinggalkan 2012 nie...tp papepown i have to move on n i hope 2013 will be more the best year for me.....* emotional gler aq ...ha3.....
okay di samping tu aq ade wat ucapan utk korang smua.....hrap korang sume suka...hehe

SELAMAT TAHUN BARU 2013 UNTUK SMUA BLOGGERS.... 
 
http://thumbs.dreamstime.com/thumblarge_430/1251095071OQjN6J.jpg
SYG KORANG SMUA...MUAH SKIT ..HA33
 
kay aq hrap korang smua dpat menjalani kehidupan yg lbih baek pd thun 2013....okay sampai sini jer celoteh aq...bye !!


1 comment:

Shazreena Shukri said...

jom join giveaway ni..hadiah gempak :)

http://shazreena-reena.blogspot.com/2013/01/new-year-giveaway-by-shazreena-shukri.html

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...